Sült hal

Sült hal

Diétásan elkészített sült hal, ami nem tocsog a zsírban!

A tojásos-paníros, igen zsíros rántott hal helyett sokkal könnyebb és kalóriaszegényebb a sült hal sárgaborsólisztbe forgatva.

Biztos tudod, hogy a rántott húsok és zöldségek extra zsírt szívnak magunkba, amitől igen megnő a kalóriatartamuk. De muszáj, hogy a hal a zsírban tocsogjon?

Nem feltétlenül… A hal is lehet egészségesebb, mégpedig úgy, hogy bő zsiradék helyett például serpenyőben sütöd ki. Ha még egészségesebbé akarod tenni, akkor a hagyományos fehér lisztes morzsát például sárgaborsólisztre is cserélheted. Persze ebben az esetben sült halat és nem rántott halat fogsz készíteni 🙂

Ha szereted a sült panír ízét, akkor a fehér morzsa helyett használj teljes kiőrlésű házi zsemlemorzsát.

Próbáld ki ezt a diétás sült hal receptet!

Sült hal hozzávalók

  • 1-2 szelet friss hal/fő
  • sárgaborsóliszt
  • fűszerek ízlés szerint
  • kókuszzsír
  • citrom

Sült hal elkészítése

  1. A vékony szeletekre vágott halat befűszerezzük (kerüljük a nátrium-glutamátot, más néven ízfokozót tartalmazó fűszerkeverékeket!) és hűtőben pár órára állni hagyjuk.
  2. A halszeletekről leitatjuk a felesleges nedvességet és beleforgatjuk a sárgaborsólisztbe.
  3. Előmelegítünk egy serpenyő, vékonyan kikenjük a kókuszzsírral, majd a halszeletek , oldalát pirosra sütjük.
  4. A sült halat tálaláskor meglocsoljuk a citrom levével.
  5. Tálalhatod párolt zöldségkörettel vagy bulgurral, de akár wokban sült krumplival is.

Szólj hozzá!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Vegán receptek

Szuper finom vegán receptek, életmód cikkek, főzőtanfolyamok

Szeretnél egészségesebben táplálkozni, több zöldséget fogyasztani?

Iratkozz fel most!

Diétás és egészséges receptek

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni a diétás és egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!