Sült hal

Sült hal

Diétásan elkészített sült hal, ami nem tocsog a zsírban!

A tojásos-paníros, igen zsíros rántott hal helyett sokkal könnyebb és kalóriaszegényebb a sült hal sárgaborsólisztbe forgatva.

Biztos tudod, hogy a rántott húsok és zöldségek extra zsírt szívnak magunkba, amitől igen megnő a kalóriatartamuk. De muszáj, hogy a hal a zsírban tocsogjon?

Nem feltétlenül… A hal is lehet egészségesebb, mégpedig úgy, hogy bő zsiradék helyett például serpenyőben sütöd ki. Ha még egészségesebbé akarod tenni, akkor a hagyományos fehér lisztes morzsát például sárgaborsólisztre is cserélheted. Persze ebben az esetben sült halat és nem rántott halat fogsz készíteni 🙂

Ha szereted a sült panír ízét, akkor a fehér morzsa helyett használj teljes kiőrlésű házi zsemlemorzsát.

Próbáld ki ezt a diétás sült hal receptet!

Sült hal hozzávalók

  • 1-2 szelet friss hal/fő
  • sárgaborsóliszt
  • fűszerek ízlés szerint
  • kókuszzsír
  • citrom

Sült hal elkészítése

  1. A vékony szeletekre vágott halat befűszerezzük (kerüljük a nátrium-glutamátot, más néven ízfokozót tartalmazó fűszerkeverékeket!) és hűtőben pár órára állni hagyjuk.
  2. A halszeletekről leitatjuk a felesleges nedvességet és beleforgatjuk a sárgaborsólisztbe.
  3. Előmelegítünk egy serpenyő, vékonyan kikenjük a kókuszzsírral, majd a halszeletek , oldalát pirosra sütjük.
  4. A sült halat tálaláskor meglocsoljuk a citrom levével.
  5. Tálalhatod párolt zöldségkörettel vagy bulgurral, de akár wokban sült krumplival is.

Szólj hozzá!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Vegán receptek

Szeretnél finom, egészséges és növényi alapanyagokból készülő ételeket enni?

Szeretnéd a legújabb vegán recepteket e-mailben is megkapni ?

Iratkozz fel most!

Diétás receptek és alapanyagok

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni az egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!