Szilvi ÍzVilág - Egészséges, diétás és finom receptek varganenagyszilvia@gmail.com

SIV Krumplifőzelék

Krumplifőzelék diétásan, rántás helyett habarással
Pinterest


Egészséges, joghurtos krumplifőzelék egyszerűen, rántás nélkül, medvehagymával ízesítve.

A mindenki által jól ismert krumplifőzelék recept a lehető legegészségesebben elkészítve!

Krumplifőzelék habarással!

A hagyományos zsíros-lisztes rántás likvidálásra került, hogy ezt az egyébként nagyon egészséges krumpliételt akár diétázók is fogyaszthassák. A medvehagyma enyhén hagymás ízt ad a krumplifőzeléknek, ráadásul ez a kis zöld szín gusztán is mutat rajta.

Ideje, hogy Te is beújíts! Nálunk nagy sikere volt, próbáld ki Te is!

Hozzávalók a krumplifőzelékhez

  • 1,2 kg burgonya
  • 3 babérlevél
  • 2-3 ek növényi joghurt (vagy sima)
  • olívaolaj
  • fél csokor medvehagyma
  • rizsliszt
  • citrom

Fitti krumplifőzelék elkészítése

  1. Pucold meg a krumplit, vágd karikára és öntsd fel annyi vízzel, amennyi éppen ellepi.
  2. Add hozzá a babérlevelet, sózd meg az ízlésed szerint, majd fedő alatt főzd puhára a krumplit.
  3. Vedd ki a babérleveleket, majd szitálj annyi rizslisztet a krumplira, hogy megfelelő sűrűségű legyen a krumplifőzelék.
  4. Végül keverd hozzá a joghurtot, ízlés szerint citromlevet, pici olívaolajat és az apróra vágott medvehagymát is.

Tetszett? Oszd meg a barátaiddal is!

Hozzászólások

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Pinterest

Vegán receptek

Szeretnél finom, egészséges és növényi alapanyagokból készülő ételeket enni?

Szeretnéd a legújabb vegán recepteket e-mailben is megkapni ?

Iratkozz fel most!

Diétás receptek és alapanyagok

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni az egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!