Sült hal

Sült hal

Diétásan elkészített sült hal, ami nem tocsog a zsírban! A tojásos-paníros, igen zsíros rántott hal helyett sokkal könnyebb és kalóriaszegényebb a sült hal sárgaborsólisztbe forgatva. Biztos tudod, hogy a rántott húsok és zöldségek extra zsírt szívnak magunkba, amitől igen megnő a kalóriatartamuk. De muszáj, hogy a hal a zsírban tocsogjon? Nem feltétlenül… A hal is … Olvass továbbSült hal

Stefánia vagdalt

Stefánia vagdalt

Egészséges, diétás Stefánia vagdalt (Stefánia szelet) pulyka darálthúsból.   Diétás fasírt finomlisztes morzsa helyett zabpehellyel, zabkorpával zsírszegényen!   A zsíros sertéshúsból, finomlisztes morzsából álló nehéz Stefánia vagdalt helyett érdemes ezt a zsírszegényen, diétásan elkészített receptet elkészítened.   Az egyben sült fasírt nemcsak kevesebb kalóriát jelent, hanem jelentősen csökkenti a konyhában töltött időt is, hisz a … Olvass továbbStefánia vagdalt

Rántott csirkemell

rántott csirkemell

Rántott csirkemell zsírszegényen, sütőben sütve, ropogós bundában.  Tudtad, hogy ropogós panírt is készíthetsz diétásan? A ropogós panírnak egyáltalán nem feltétele, hogy a panírozott ételt bő zsiradékban süssük ki. Akkor is ropogós panírt kapsz, ha csak kevés zsiradékot használsz, de azt ügyesen! Olvasd el a megoldást a rántott csirkemell elkészítése részben! Hozzávalók a rántott csirkemellhez 50 … Olvass továbbRántott csirkemell

Joghurtos csirkemell

joghurtos csirkemell

Diétás, 10 perc alatt elkészíthető joghurtos csirkemell metélőhagymával, pirított mustármaggal és napraforgómaggal. Kiváló gyors ebéd vagy vacsora! Próbáld ki! Joghurtos csirkemell hozzávalók 50 dkg csirkemell (pulykamell) 1 nagy vöröshagyma 2 gerezd fokhagyma 2 ek napraforgómag 2 tk mustármag metélőhagyma 3-4 ek natúr joghurt só, frissen őrölt bors 1 mk kókuszolaj/étolaj Joghurtos csirkemell elkészítése A mustármagot … Olvass továbbJoghurtos csirkemell

Zöldséges fasírt

zöldséges fasírt

Diétás, egészséges zöldséges fasírt tojás nélkül, pulykából, zöldségekkel, reform módon elkészítve. Ezzel az egyszerű zöldséges fasírttal sok-sok kalóriát és időt takaríthatsz meg a hagyományos fasírt recepthez képest: Kalóriacsökkentés 1: A zöldséges fasírt zsírszegény pulykahúsból készül, de készítheted csirkéből is. Kalóriacsökkentés 2: A zöldséges fasírtot nem bő zsiradékban sütjük ki, hanem a sütőben készítjük el minimális … Olvass továbbZöldséges fasírt

Töltött fasírt

töltött fasírt

Egészséges töltött fasírt, diétásan sütőben sütve. Hagyományos morzsa helyett zabpehellyel és zabkorpával! A hagyományos fasírtot vagy egyben sült fasírtot könnyen egészségesebbé tehetjük, ha zsírszegény húst választunk hozzá, bő zsír helyett a sütőben készítjük el és a finomlisztes morzsát zabpehelyre és zabkorpára cseréljük. Az íz így is tökéletes, nem beszélve arról, hogy a szervezetünk is díjazza, … Olvass továbbTöltött fasírt

Vegán receptek

Szeretnél finom, egészséges és növényi alapanyagokból készülő ételeket enni?

Szeretnéd a legújabb vegán recepteket e-mailben is megkapni ?

Iratkozz fel most!

Diétás receptek és alapanyagok

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni az egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!