Sült hal

Sült hal

Diétásan elkészített sült hal, ami nem tocsog a zsírban! A tojásos-paníros, igen zsíros rántott hal helyett sokkal könnyebb és kalóriaszegényebb a sült hal sárgaborsólisztbe forgatva. Biztos tudod, hogy a rántott húsok és zöldségek extra zsírt szívnak magunkba, amitől igen megnő a kalóriatartamuk. De muszáj, hogy a hal a zsírban tocsogjon? Nem feltétlenül… A hal is … Olvass továbbSült hal

Stefánia vagdalt

Stefánia vagdalt

Egészséges, diétás Stefánia vagdalt (Stefánia szelet) pulyka darálthúsból.   Diétás fasírt finomlisztes morzsa helyett zabpehellyel, zabkorpával zsírszegényen!   A zsíros sertéshúsból, finomlisztes morzsából álló nehéz Stefánia vagdalt helyett érdemes ezt a zsírszegényen, diétásan elkészített receptet elkészítened.   Az egyben sült fasírt nemcsak kevesebb kalóriát jelent, hanem jelentősen csökkenti a konyhában töltött időt is, hisz a … Olvass továbbStefánia vagdalt

Joghurtos csirkemell

joghurtos csirkemell

Diétás, 10 perc alatt elkészíthető joghurtos csirkemell metélőhagymával, pirított mustármaggal és napraforgómaggal. Kiváló gyors ebéd vagy vacsora! Próbáld ki! Joghurtos csirkemell hozzávalók 50 dkg csirkemell (pulykamell) 1 nagy vöröshagyma 2 gerezd fokhagyma 2 ek napraforgómag 2 tk mustármag metélőhagyma 3-4 ek natúr joghurt só, frissen őrölt bors 1 mk kókuszolaj/étolaj Joghurtos csirkemell elkészítése A mustármagot … Olvass továbbJoghurtos csirkemell

Vegán receptek

Szeretnél finom, egészséges és növényi alapanyagokból készülő ételeket enni?

Szeretnéd a legújabb vegán recepteket e-mailben is megkapni ?

Iratkozz fel most!

Diétás receptek és alapanyagok

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni az egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!