Mi az a köles? – Te tudod, milyen kölest vásárolsz?

Mi az a köles?

A köles mint egészséges alapanyag egyre nagyobb népszerűségnek örvend. De tudod egyáltalán, hogy milyen kölest vásárolsz? Hogy mi a különbség a hántolt és hántolatlan köles között? Vagy mi az az aranyköles? Mi az a köles? A köles tápláló, magas fehérjetartalmú alternatív gabonaféle. A növények közül a köles az egyik legértékesebb fehérjeforrás, így vegetáriánusoknak és vegánoknak … Olvass továbbMi az a köles? – Te tudod, milyen kölest vásárolsz?

Eper – Ezt érdemes tudnod az eperről

Eper - mindent az eperről

Az eper kifejezetten egészséges, tápláló és hihetetlenül finom is. Ebben a cikkben az eperrel kapcsolatos leghasznosabb és legérdekesebb tudnivalókat találod: Diétás-e az eper? Miért egészséges az eper? Mi a különbség az eper, a földieper és a szamóca között? Hogyan vásárolj és hogyan tárold az epret? Epres receptek + epres süti receptek Eper – A diétás … Olvass továbbEper – Ezt érdemes tudnod az eperről

Mi az a kuszkusz? – Kuszkusz 9 pontban

Mi az a kuszkusz?

A kuszkusz az egyik legremekebb alapanyag: Elkészítése egyszerű és rendkívül gyors. A kuszkusz mellett szól szintén, hogy finom és egészséges is. A kuszkusz rendkívül sokoldalúan elkészíthető, így a kuszkuszból készíthető ételeknek csupán a fantáziád szabhat határt 🙂 Ha még nem ismered a kuszkuszt vagy szeretnél többet tudni erről a szuper gabonaféléről, akkor ez a cikk … Olvass továbbMi az a kuszkusz? – Kuszkusz 9 pontban

Mi az a tofu?

Mi az a tofu?

A tofu egy igen egyszerűen és gyorsan elkészíthető alapanyag. Több ízesítésben is kapható: a két leggyakoribb a natúr és a füstölt tofu, de kapható pl. pritaminpaprikás vagy medvehagymás tofu is. Miből van a tofu? A tofut szójából, egész pontosan szójababból készítik. Hogyan készítik a tofut? A tofu alapanyaga a szója. Először a szójababból szójatejet készítenek, … Olvass továbbMi az a tofu?

Spárga kisokos – Mindent a spárgáról!

Spárga kisokos - Mindent a spárgáról!

Amikor először láttam spárgát, fogalmam se volt, melyiket hogyan kell megtisztítani vagy melyiket érdemes egyáltalán megvásárolni. Azóta sok-sok tapasztalatot gyűjtöttem spárga témában, amelyet Veled is szeretnék most megosztani. Ha mindent nem is tudsz meg a spárgáról, azért a legfontosabb tudnivalókkal tisztában leszel a cikk végére 🙂 Így ha még nem ismered a spárgát vagy nem … Olvass továbbSpárga kisokos – Mindent a spárgáról!

Tényleg jobb a kókuszzsír?

Kókuszzsír, kókuszolaj - Tényleg jobb más zsiradékoknál?

A kókuszzsírról vagy kókuszolajról is sokféle mendemondát hall az ember. Vajon mi igaz ezzel kapcsolatban? Tényleg ez a legegészségesebb zsiradék, vagy csak újabb divathóbortról van szó? Mi a különbség a kókuszolaj vagy kókuszzsír között? A kettős elnevezés onnan ered, hogy a szobahőmérséklettől függően vagy szilárd vagy folyékony halmazállapotot vesz fel ez a zsiradék. 24-25 fok … Olvass továbbTényleg jobb a kókuszzsír?

5 érv a Graham-liszt mellett

5 érv a Graham-liszt mellett

A Graham-liszt az egyik kedvenc lisztem, szinte minden süti és kenyér receptemben használom. És persze az életmódváltás egyik fontos alapanyaga 🙂 Mi az a Graham-liszt? A Graham-liszt búzaliszt, amely Sylvester Grahamről kapta a nevét. Érdekessége, hogy az egyetlen liszt, amit nem őrléssel, hanem darálással készítenek. A teljes kiőrlésű lisztekben és a Graham-lisztben közös, hogy a … Olvass tovább5 érv a Graham-liszt mellett

Vöröslencse – Hogyan készítsd el?

Vöröslencse - Diétás alapanyag

A vöröslencse az egyik kedvenc diétás alapanyagom. Hihetetlenül egyszerűen és gyorsan el lehet készíteni, csupán jó receptekre van szükséged hozzá 🙂 Először olvasd el, miért érdemes vöröslencsét főznöd, majd nézd lentebb a finom vöröslencse recepteket! Van közöttük egy díjnyertes diétás recept is! A vöröslencse előnyei és pozitív hatásai A vöröslencse gyorsan elkészíthető! Ez a lencse … Olvass továbbVöröslencse – Hogyan készítsd el?

Mire jó a cékla? – 6 érv a cékla fogyasztása mellett

Mire jó a cékla?

A cékla igazi csodaszer, fogyasztása különösen előnyös a nőknek. A cékla egészségre gyakorolt hatása régóta ismert. Számos vitamint (C, B1, B2, B6), ásványi anyagot (vas, szilícium, réz, nátrium, kálium, kalcium, magnézium, foszfor, jód, bór, mangán, lítium) tartalmaz.  6 érv, amiért érdemes céklát fogyasztanunk 1. érv: Magas kálium és magnézium tartalma miatt szerepet játszik a magas … Olvass továbbMire jó a cékla? – 6 érv a cékla fogyasztása mellett

Vegán receptek

Szeretnél finom, egészséges és növényi alapanyagokból készülő ételeket enni?

Szeretnéd a legújabb vegán recepteket e-mailben is megkapni ?

Iratkozz fel most!

Diétás receptek és alapanyagok

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni az egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!