Bulgur magyarosan – Török rizs

Bulgur magyarosan – Török rizs

Nagyon finom török rizs (bulgur) paprikásan-hagymásan!

Ha már unod a sok krumplit és fehér rizst, próbáld ki ezt a teljes értékű, egészséges bulgur receptet. A magyaros ízek kedvelőinek is ajánlom, még akkor is, ha nehezen újítasz az ételek terén 🙂

A bulgur török rizsként is ismert. Ha szeretnél többet megtudni a bulgurról és az elkészítéséről, olvasd el a Mi az a bulgur? című cikket. Ha pedig kedvet kapsz a bulgurhoz, itt még több bulgur receptet találsz.

Hozzávalók a magyaros bulgurhoz

  • 25 dkg bulgur
  • 1 vöröshagyma
  • 1 csokor petrezselyem zöldje
  • pirospaprika
  • só, bors

Magyaros török rizs elkészítése

  1. A hagymát apróra vágjuk, kevés zsiradékon megpároljuk.
  2. Hozzáadjuk a pirospaprikát, a bulgurt és kétszeres mennyiségű vizet, sózzuk, borsozzuk.
  3. A bulgurt kb. 10 percig főzzük fedő alatt, majd levesszük a tűzről.
  4. Az apróra vágott petrezselyem zöldjét csak a végén, tálalás előtt keverjük a magyaros bulgurhoz, hogy megőrizzük a finom, friss aromáját.

 

Szólj hozzá!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

Vegán receptek

Szuper finom vegán receptek, életmód cikkek, főzőtanfolyamok

Szeretnél egészségesebben táplálkozni, több zöldséget fogyasztani?

Iratkozz fel most!

Diétás és egészséges receptek

Szeretnél egészségesebben sütni és főzni?

Szeretnél többet tudni a diétás és egészséges alapanyagokról?

Iratkozz fel most!